Alla inlägg den 24 januari 2010

Av michael jendelöv - 24 januari 2010 23:38

Frugan är ju rolig som tydligen bestämmer vilket humör jag är på?!

Jag är inte alls sur,däremot har jag mycket i huvudet vilket inte alla har!

Jaja vi var ju hos barnens farmor o farfar idag och åt middag,fast först fick som sagt barnen handla leksaker för sina egna pengar,det gick bra fast de vet nog egentligen inte riktigt vad de vill ha.

Sitter ensam uppe,kan inte gå till sängs ännu för jag måste elda först.

Det var 15 grader hemma när vi kom hem,nu tror jag vi har 17 i vardagsrummet,kanske? Inte så skönt,surgubben får sitta uppe en stund..

Imorgon är det dagis som gäller för barnen,hopas att det inte blir så kallt för dem,kylan verkar ju ha kommit för att stanna i år.

Nu ska jag kolla pannan,sov så gott allihopa//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards