Alla inlägg den 3 januari 2010

Av michael jendelöv - 3 januari 2010 21:21

Det var väl mest en tidsfråga känns det som,själv har jag inte varit sjuk en enda gång denna höst/vinter(tror jag).

Frugan är ynkligast för hon har ont i näsan och så bränner det på läppen,ojojoj..Puss på dej gumman.

Vi var hos morfar och farfar(som barna säjer) farmor o farfar ska det vara,för att äta middag o fika,det var skoj och barnen körde riktigt med dem.

Nu e vi hemma och barnen sover(ganska skönt/lugnt).Frugan o jag sitter bredvid varandra med varsin dator o bloggar/surfar runt i cyberrymden,ganska töntigt,vi kikar på varandras skärm ibland och skakar på huvudet..

Imorron ska jag fortsätta med att skotta fram eltråden till grisarna,har hållit på med detta i flera dagar men det är så tungt..Har dock kommit mer än halvvägs nu  hehe..

och det kommer faktiskt lite el i den,tjoho.

Frugan sa just att jag inte får jobba nåt,eftersom hon ska åka till Västerås o köpa en katt i morron?! Jaja får väl sitta i köket o uggla då..Har ju trettiåtta jävla "måste ringa"samtal med imorrn,så dagen går nog åt ändå..

Nu ska jag göra nåt annat,sov gott/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards