Alla inlägg den 13 januari 2010

Tja

Av michael jendelöv - 13 januari 2010 20:07

Jag är så jävla arg på en del saker i min omgivning!!!

Som tur är finns det bot på problemet...

Har talat med kommunen här idag och vi ska nog kunna komma igång med 

våran gårdsbutik fortare än väntat,fast i en lightversion.

Det passar ändå bra för då kan vi prova lite och känna oss för vad som efterfrågas o så.

Betalade den nya blänkande vedklippen idag med,så nu ska vi bara vänta på att den kommer o landar på gårdsplanen,vi har ju lite ved ligger o väntar ute på ägorna.

Barnen har varit ganska bråkiga hela dagen,antagligen uttråkade eftersom de inte kan komma ut i kylan,nu verkar det ju som att det blir varmare först på Lördag?!

Frugan den lilla solstrålen,bakade semlor idag,barnen fick ingen idag för de har inte riktigt gjort som vi säjer,fast i morgon ska de få varsin,jag med,kanske..

Nu ska jag käka jordnötsringar men först måste jag elda lite.

Gonatt på er allesammans/Micke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards