Alla inlägg den 30 januari 2010

Av michael jendelöv - 30 januari 2010 18:51

Ja,det blir aldrig nån värme hos oss,fy fan säger jag!

Snön fortsätter att falla,det har kommit några cm idag med,jag har inte plogat men snart så e det dags igen.

Idag har vi vartit och tittat på en kompis till Sambolina,jag vet inte om jag tyckte han var nåt att ha men frun är nog kär igen...

Sen var vi till Tärnsjö för att hämta ved,det gick så klart åt h-e! Det var så mycket snö så vi kom inte ens i närheten av vebon..Aaaah!!

Sen åkte vi hem och lagade tacos,det tyckte barnen o vi om,mums.

När jag var ut för att mata grisarna så blev jag lite paff för när jag kom fram så stod galten och en gylta och umgicks,de brydde sej inte ens om maten?!

Hoppas att det blir kultingar,vi får se om fyra månader ungefär.

Nu ska jag göra fruktsallad,gott.

Ha det s¨å bra//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards