Alla inlägg den 23 januari 2010

Av michael jendelöv - 23 januari 2010 21:11

Idag hade frun premiär,första riddagen med hästen..Alla som var med red,utom frugan? Jag vet inte riktigt varför men antagligen för att hon är gravid.

Hon har planerat detta hela veckan o ringt hit Emma,en tjej som har häst och som tycker om att hålla på med dem   sen kom Christane,våran granne från Luxemburg också,hon red en stund hon med,tydlegen och Emelie fick gå några varv,hur stolt som helst.

Isak fick sova en stund och Nils o jag åkte ut med traktorn en stund o hämtade ved och travade in i vedboden,Nils gjorde inte så mycket men han bidrar med ett gott humör den lilla spjuvern.Själv har jag inte gjort så mycket annat än kört och travat ved,ved,ved och mera ved.

Jag startade röken mitt på dagen det blev lite sidfläsk och bacon,smakade lite o det verkar bra,mums.

Imorgon ska vi till Uppsala för att hämta hem Daniel och Sara,barnen ska ju handla för sina pengar och efteråt ska vi hälsa på farmor och farfar och äta där..

Nu skiter jag i detta för jag ska titta på tv,hadet så jävligt/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards