Alla inlägg den 2 januari 2010

Av michael jendelöv - 2 januari 2010 19:05

Ja,idag har jag skottat,eltråden till nassarna ligger undefär två,tre dec. under snön och de har kommit på det,så jag har varit ute o skottat mest hela dagen..Det kom ju en decimeter till idag så traktorn har ju gått ett lagom pass den med,snöhögarna som jag skottat upp till barnen är så höga att de inte går att lasta mycket högre med traktorn,jag tror dessutom att barnen tycker att de är för höga?!

Jaa,de var här igår kväll o lastade hästar,uppe på stora vägen i halkan och mörkret,de kom hit på dagen vi tolvtiden och började lasta grejor i den ena hästtrailern,det verkade som om den inte ens var rengjord efter att de kört hästarna..De har sagt att de ska vara klara imorgon,vi får se.De har inte tömt något rum klart vad jag vet och sen ska ju huset städas?!

Jaja,vi ska åka hela familjen till farmor o farfar imorgon,de vägrar ju komma hit och barnen måste ju få träffa dem ibland.

Det var nog allt för nu,hej så länge/Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards