Alla inlägg den 15 januari 2010

Av michael jendelöv - 15 januari 2010 18:55

Äntligen,jag är ganska glad idag,av flera anledningar.

För det första så ringde de från DHL och vill komma med vedklippen på måndag,sen har ju brorsan hämtat mina fäljar till jumpyn,ska nog hämta dem på söndag om allt funkar som det ska.

Alla andra i familjen Jendelöv i Möklinta är mest uppspelta för att vi ska hämta Sambolina imorgon,en del är nog trötta imorron tror jag.

Jag är ganska uppspelt själv men av en helt annan anledning,först så är jag så jävla nöjd med att gårdsbutiken kan komma igång,fortare och betydligt enklare än jag hade planerat..Det har ju också hänt en hel del för Fornebykött och det är ju skoj att det rullar på.

På onsdag ska väl jumpyn börja rulla,hoppas att den startar bara,det är nog tre-fyra veckor sen sist det begav sej.

Ha det bra/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards